Coolishes!

si dia!


saya di taken oleh si dia,mohamad zulfaqar bin ahmad eh'wan,11.03.2011 time hujan so sweet(:!saya kenal dia dari amilia rasyidah,thanks mia!saya suka panggil dia dak kehcik,sbb perngai dia kdg kdg mcm bdk kehcik,kan bie!dia ni ego tinggi smpai ke langit:P,manja,tegas!bila dia mara or tegas,x berani nak jawab apa apa,hanya berkata okey sahaja!haha:D..belum tengok lagi saya punya mara dan tegas,malas nak show off je!haha,bila gaduh dua dua tak nak mengalah,ego tinggi tahap ke langit!haha,tapi selalu nye,saya lah byk mengalah..x suka gaduh lama lama,buang masa+penat kan jari je taip msg pnjg pnjg,kan bie!lebih baek mengalah dr gaduh lama lama(:

to be continue..i love you,bie




Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Older Post | Newer Post