Coolishes!

1 month

hey sayang!ko tahu x,aku sayang ko(:!ko jgn ar hampakan aku dan jgn lah ko lukakan hati aku.cukup lah,selama ni aku di sakiti!ko yg banyak,buat kan aku happy dan bahagia,thanks bie(:
aku pernah janji dgn ko kan,aku x akan hampakan ko dan aku x akan kecewa kan ko,tp masa kita gaduh tu,ko yang buat aku hampa dan kecewa!mmg t'kilan gila time tu,orang yang aku sayang sanggup buat mcm nie,x apa lah:( tapi kita dapat kembalikan relationship kita yang hampir putus kan sayang!yeah,one day before kita genap sebulan,kita gaduh besar!aku dah malas ar nak gaduh besar lagi,nanti x pasal pasal dua dua kecewa,dua dua hampa!aku tak nak benda tu berlaku lagi,okey sayang!
urm,aku jujur dgn ko,aku sayang ko tapi kalau ko dah tak sayangkan aku,lepaskan je!tapi ko selalu ckp mcm ni'i sayang kan u dan i tak akan lepaskan u,pls percayakan saya'yeah,now aku percayakan ko,sori sbb selama ni aku x percayakan ko,bukan aku x percaya kan ko,tapi ko tahukan hati aku dah banyak kali di kecewa kan tapi aku percaya,ko tak akan kecewa kan aku!aku selalu ckp dekat mia,yang aku sayangkan ko :( sebab tu aku takut,ko akan tinggalkan aku..okey lah bie,t'lalu panjang pulak,nanti penat awak nak baca!haha
sayang,thanks 4 everything!saya akan berusaha utk buat awak bahagia dan percayakan awak,awak sabar lah sayang!
love u bie and thanks 4 everything<3






Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Older Post | Newer Post