Coolishes!

sakit

hari hari,aku sakit..badan aku makin lemah,antibody aku makin lemah.kecacatan aku,di hina oleh orang,di benci oleh orang..orang tak faham,apa yang aku lalui!aku di mata org sangat hina,keji,benci,boikot..mungkin,orang suka aku mati,aku ni banyak menyusahkan orang,aku ni banyak buat orang sakit hati,tak apa aku redha walaupun orang yang banyak buatkan aku sakithati..
aku sakit,aku dah tiada siapa siapa lagi.aku cuma ada family,wawa,tasya,faz.diaorang jauh dari aku di sini,aku di sini tiada kawan..aku hina di pandangan orang di putrajaya ni.YA ALLAH,aku dah tak sanggup lagi,lebih baik aku mati.kecacatan aku lain,aku tak sempurna seperti orang lain,betapa hina nya aku,aku dah banyak bersabar selama ini.orang mmg benci aku,aku ucapkan terima kasih!atas hinaan,benci,keji,boikot,anti.terima kasih ! terima kasih ! aku redha dengan semua nya




Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Older Post | Newer Post