Coolishes!

bie,iloveyou

hye bie musyuk !saya nak bagitahu awak nie,saya sayang awak sangat sangat !saya tahu,saya bukan perempuan yang secantik ex ex awak. saya tahu,saya tak baik mcm ex ex awak ! saya tahu,saya selalu buat awak kecewa,kecik hati,tak pernah jaga hati perasaan awak,saya tak macam ex ex awak ! saya tak seperfect ex ex awak tapi saya tahu saya sayang kan awak. kalau awak tak sayangkan saya,lepaskan je lah atau awak menduakan je lah saya.saya tahu,awak tak suka saya sebut perkataan itu tapi saya tetap nak tulis macam itu.. saya tahu,saya sakit tapi saya akan buat awak bahagia,sayang (:

sayang,saya tahu selama ni saya banyak buat awak risau semua,tapi awak jangan risau.saya tahu,batas saya dengan kawan kawan saya,tak pernah terlintas di hati saya nak curang dengan awak,saya tahu,hati saya dah terima awak sepenuh nya,tapi saya kesian kan awak,sbb saya jauh dari awak,saya tak dekat dengan awak.. awak risau,bila saya keluar sbb awak takut,saya curang dengan awak,awak takut,saya cari lelaki lain tapi saya tak akan buat macam itu !sbb saya tahu,saya sayang awak sangat sangat..

kepada muhammad alif bin abdullah,saya nurul afiqah ingin memberitahu bahawa,saya sayangkan awak,saya cintakan awak dan saya rindu awak sangat sangat :(

iloveyousomuch,muhammad alif bin abdullah <3




Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Older Post | Newer Post