Coolishes!

:P


today nak story something !oleh kerana encik muhammad alif bin abdullah,minta ieka buktikan something,so ieka nak bagitahu something nie..
alif seorang yang baik,penyabar,perangai yang gila,tak pernah marah(entah lah,selama couple dgn dia,tak ada pula dia marah),suka memberi nasihat.
ieka suka panggil dia,donald duck,bie dan pakcik tua musyuk !entah lah,tiba tiba gerak hati nak panggil mcm itu,sbb ayat tu sesuai utk dia.. hehe
1month couple dgn dia,mcm mcm kenangan ada pahit,manis,tawar,masam.. haha,faham faham sendiri lah,malas nak explain !huhu..

walaupun kitaorang jauh,sikap saling mempercayai tu ada,walaupun ada je masalah !haha,standart ar asam garam dlm percintaan !haha

muhammad alif bin abdullah !saya sayangkan awak,walaupun kita jauh.saya tak akan mencari lelaki lain,saya hanya nak awak sahaja ! awak lah yang selalu buat saya gila semua :D walaupun saya ni manja,degil,keras kepala,ego,suka kena kan bie. bie selalu layan kerenah saya,thanks sayangg (:

bie,awak ada lah segala gala nya !awak sentiasa buat saya,happy !saya bahagia bersama awak,sayangg (: ! saya rindukan awak

iloveyousomuch,muhammad alif bin abdullah !




Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Older Post | Newer Post