Coolishes!

sengal !

bie,jangan marah taw !saja tulis tittle tu..haha,tak ada kerja :D !

muhammad alif bin abdullah !awak nak tahu tak,saya sayang awak,tapi awak sayang saya ke?setiap hari awak tanya soalan itu kan,tapi mesti saya cakap'saya sayang awak kan' mmg saya sayang awak pun !

bie,baby rindu bie !baby nak bie,serius rindu bie sangat sangat.. bie !jangan ar risau baby tak akan tinggalkan bie,baby selalu nakal dengan bie,mama,ayah dan kawan kawan baby !

bie,saya suka layan awak time awak gila,last last saya pun akan jadi gila layan awak..
bie,saya sangat bahagia dengan awak,tapi awak bahagia tak dengan saya?

bie,saya sangat mencintai awak ! saya tak akan tinggalkan bie

bie !iloveyousomuch muhammad alif bin abdullah




Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Older Post | Newer Post