Coolishes!

forgive and forget (:

first think,ieka nak minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.. ! ieka dah penat sangat sangat,dengan masalah nie! i appeal near you, return my freedom, my happiness and my smile. i've tired to cry again.. i miss the way it is better not pass me badly )': ! saya tahu,saya banyak buat salah dekat awak,tapi saya tak pernah jatuhkan awak sampai begini ! besar sangat ke kesalahan saya,sampai awak nak buat saya macam nie? nobody perfect in this world ! saya tak tahu ar,apa yang awak nak selama ni? jodoh semua allah yang menentukan,bila awak buat macam tu,awak macam tak boleh terima.. awak,juga yang cakap'kalau ada jodoh,kita pasti kembali bersama'sekarang kita tak ada,tapi satu hari nanti,mungkin kita di takdirkan bersama ! awak,kenapa awak nak berdendam dengan saya? saya ni perempuan,insan yang lemah.. salah ke,untuk awak maafkan saya dengan dia? tak salahkan? awak,banyak lagi wanita di dalam dunia ini ! saya tak sempurna untuk awak,saya tahu ! ada wanita yang akan membuatkan awak bahagia,senyum,jujur.. ! saya percaya,awak pasti akan dapat wanita itu.. awak,saya dah penat gaduh dengan awak,serius penat sangat! fikir betul betul,saya ada masa depan begitu juga awak ! awak ada masa depan,so think okey..
thanks (':




Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Older Post | Newer Post