Coolishes!

sedih sedih :'(

today, ieka sangat sakit hati, sampai bila ieka nak pendam benda nie? :'( . dah sebulan lebih, ieka pendam, bila dia nak mengaku yang dia dah ada girlfriend? :'( ! hati ieka dah patah beribu ribu kali, dan berkecai terlalu kuat sangat :'(! ieka sayangkan dia, walaupun kitaorang gaduh macam mana pun, ieka sayangkan dia sangat sangat, tapi dia tak pernah nak mengaku yang dia ada girlfriend :'(
! ieka hanya mampu dan sabar je lah :'( ! jujur ieka cakap, ieka sayangkan dia sangat sangat, ieka update blog nie, ieka sampai menangis.. :'(! ieka tak tahu sampai bila ieka nak pendam, ieka tak nak kehilangan dia lagi :'(! cukup lah, dulu ieka pernah kehilangan dia tapi kali ni ieka betul betul sayangkan dia, ieka tak tahu nak buktikan macam mana, tapi yang pasti ieka sayangkan dia.. :'( ! ieka confused, sama ada dia sayang ieka atau wanita itu:'(! sayang, jujur lah.. jangan buat saya lagi kecewa, saya sayangkan awak :'( ! jujur ieka cakap, ieka rindukan dia, ieka sayang dia :'( ! suka bila awak,buat saya gelak, saya rindukan semua tu :'(!
i will miss you, sayang :'( ! thanks sebab pernah jadi superman saya, thanks for everything dear:'(! saya sanggup lepaskan awak pergi kepada wanita itu, mungkin dia lagi membahagiakan awak dari saya (': ! saya doakan kebahagian awak bersama si dia :'( ! hope awak baca apa yang saya tulis..
*sayang, saya pasti rindukan awak :'( !




Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.



Older Post | Newer Post